dinsdag 13 mei - Reisverslag uit Labouheyre, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu dinsdag 13 mei - Reisverslag uit Labouheyre, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

dinsdag 13 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

13 Mei 2014 | Frankrijk, Labouheyre

Voor ons doen waren we vroeg op pad: 9.00 uur fietsten we. Na de gebruikelijke boodschappen: 2 appels, 2 sinaasappels ,2 kiwi's, 2 tomaten en 1 grapefruit plus 4 bananen konden we op weg naar Labouheyre. 50 km prachtig fietspad Piste Cyclolable Mios Basas. Dit fietspad heeft men aangelegd op een vervallen spoorwegtracé. Veel bos. Laatste 10 km was een kale vlakte met dikke tegenwind. We hadden het gevoel alsof we op de vette klei bovenin Friesland fietsten. Toen we uiteindelijk bij de refuge in Labouheyre aankwamen, bleek deze vandaag gesloten. Dit tot onze grote teleurstelling. We hebben een eenvoudig hotelletje opgezocht. We hadden vandaag weer prachtig mooi fietsweer. Het gaat voortreffelijk; 95 km gedaan. We zitten nu weer op de route naar Dax

• 13 Mei 2014 - 20:19

Gerardtrees:

Lieve A en D. ;-)). Wat gaan jullie goed. Geweldig en wat is het mooi om het te fietsen.
    Kaarsjes branden alweer xxxxx
    Wij denken aan jullie dikke kus. G en T

• 13 Mei 2014 - 20:46

Marieke:

Jullie mogen best een beetje rustig aan doen hoor ;-). Wordt het nu gaandeweg ook drukker op de route met andere pelgrims? Kus van ons.

• 13 Mei 2014 - 20:51

Joke En Jan :

Vandaag in de lc een heel verhaal over een dorpje in Spanje wat net niet aan de camino ligt, leegloopt en nog maar 56 bewoners heeft, naam castrillo matajudos. Er wordt nog veel meer over dit dorpje geschreven, echter dan wordt dit verhaal hier te lang. We bewaren het artikel, t leuke hiervan is dat je oog er nu opvalt.

Jullie gaan voorspoedig, geen duik in zee merk ik of t hoogste duin beklimmen waar je nu ongeveer bij in de buurt zit. Waarschijnlijk net iets te ver van de kust....
    Jammer dat de refugio niet open was, wonderlijk!

Succes morgen, Joke en groet van jan

• 13 Mei 2014 - 20:52

Lisa:

Hoi anton en doortje wat een fruit dat eet ik nog niet per jaar. Ga zo door en blijf genieten van deze prachtige route. Groetjes lisa

• 13 Mei 2014 - 22:51

Joke:

Leuk, jullie informatie over dat fietspad....
    even op Google maps gekeken, en de "spoorweg" is goed te ontdekken zo.
    Een heeeel stuk en ook plat....., dapper, ook dat tempo van jullie
    Groet

• 14 Mei 2014 - 08:01

Nynke:

Zo jullie gaan goed hoor. Je lichaam raakt echt gewend aan de kilometers he?
    Lekker blijven genieten en krachtvoer genoeg voor onderweg zo te lezen.
    Dikke kus vanaf de vette klei bovenin Friesland ;-)

• 14 Mei 2014 - 11:19

H. &. À:

Hè daar kilometer vreters!
    Het is haast niet geloven dat jullie maar liefst 95 km fietsen in dat landschap op een dag en nog wel met een late start.
    Het zal ongetwijfeld door de. Vitamine stoot komen die energie!
    Het weer wordt hier in de komende dagen ook beter gelukkig want wij vertrekken zaterdag naar Hertme voor 14 dagen .
    Daar gaan wij fietsen maar dat zal wel met 50 km op een dag blijven.
    Bejaarden tochtjes zullen we maar zeggen maar ook daar genieten wij van.
    We wensen jullie nog veel plezier en vitaliteit bij jullie avontuur!
    Liefs en groetjes H. &. A

• 14 Mei 2014 - 11:20

H. &. À:

Hè daar kilometer vreters!
    Het zal ongetwijfeld door de. Vitamine stoot komen die energie!
    Daar gaan wij fietsen maar dat zal wel met 50 km op een dag blijven.
    Bejaarden tochtjes zullen we maar zeggen maar ook daar genieten wij van.
    We wensen jullie nog veel plezier en vitaliteit bij jullie avontuur!
    Liefs en groetjes H. &. A