woensdag 14 mei - Reisverslag uit Saint-Paul-lès-Dax, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu woensdag 14 mei - Reisverslag uit Saint-Paul-lès-Dax, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

woensdag 14 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

14 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Paul-lès-Dax

Vanmorgen met Luuk, de Belg, ontbeten. Daarna scheidden onze wegen. We hadden vandaag een topdag. Qua weer, qua route en qua onszelf. Iedere ochtend proberen we het pelgrimslied te zingen, terwijl we fietsen. Vlak voor Dax troffen we Luuk weer. Samen zijn we Dax binnen gereden. Via het buro voor toerisme zijn we bij de refuge achter de kerk van St.Paul terecht gekomen. We waren de eersten vandaag. Inmiddels zitten we er met z'n zevenen.

• 14 Mei 2014 - 20:41

Grietsje En Sipke:

Hoi Anton en Doortje,
    We hebben het idee dat jullie een mooie reis maken. Fijn dat eigenlijk alles zo goed verloopt. Er wordt ontzettend meegeleefd zien we op de teller. Blijf genieten. Wij doen het mee.
    Liefs S en G.

• 14 Mei 2014 - 22:06

Hiske:

Wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen! Hopelijk volgen er nog meer topdagen Groetjes Hiske

• 14 Mei 2014 - 23:52

Jan Smit:

Hallo Doortje en Anton, hier een berichtje uit Oldemarkt. Jullie zijn al flink op weg. Binnenkort dus de Pyreneeën. Jos hoopt morgen in Tours te komen. Hij is nu in Moree. Joke en ik hebben vandaag de tentoonstelling van de kunstverzameling van Willem II in Dordrecht bezocht. Prachtig. Veel succes verder.
    Joke en Jan Smit

• 15 Mei 2014 - 13:59

Rick Gaastra:

Ik wil graag een tekening voor jullie maken hierop maar dat kan niet. Groetjes en een kus van Rick.
    En ik ga morgen op schoolreisje. Doeii