donderdag 29 mei - Reisverslag uit Melide, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu donderdag 29 mei - Reisverslag uit Melide, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu

donderdag 29 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

29 Mei 2014 | Spanje, Melide

Een Hemelvaartsdag om nooit te vergeten. Het venijn zit em in de staart. Wat kwam er een water uit de hemel!
Het leven van een pelgrim gaat niet altijd over rozen. Vanaf vanmorgen 8.15 uur alsmaar regen. De hele dag door. Een zware etappe werd het mede daardoor. Het hele traject naar Melide ging op en af. Ook een stuk langs een drukke verkeersweg.
We dachten in een bar te Portomarin een lekkere hete soep te bestellen. Maar de soep werd niet eerder dan 13.00 uur opgediend. Toen maar een broodje en warme chocomel genomen.
Uiteindelijk kwamen we rond 16.00 uur vermoeid en verregend aan in Melide, ongeveer 65 km van Santiago

• 29 Mei 2014 - 21:10

Grietsje En Sipke:

Jammer dat het weer zo slecht was vandaag. Ook nog tegenwind? Gelukkig zijn jullie nu aan het aftellen. Wij hebben al even op de webcam gekeken. Deze hemelvaartsdag zullen jullie wel nooit vergeten. Ik denk dat de gehele reis lang in het geheugen blijft. We zijn trots op jullie. Het is niet niks. Sterkte voor morgen. We hopen dat jullie het laatste stuk met mooi weer en zonder trubbels mogen afsluiten. S&G

• 30 Mei 2014 - 10:29

Monique Verbraecken:

Doortje & Anton,

men kan wel zeggen de laatste loodjes wegene het zwaartst, wat een regen

hopelijk vandaag een sprankje zon , maar hou de regenkleding wel bij de hand ,

een goede aankomst toegewenst JULLIE ZIJN 2 KANJERS

Monique-Merchtem

• 30 Mei 2014 - 13:18

Trees:

Geweldig jullie zijn er bijna. Moet steeds aan jullie denken.
    Xxxxxx t en g