Maandag 12 mei - Reisverslag uit Arès, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu Maandag 12 mei - Reisverslag uit Arès, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Maandag 12 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

12 Mei 2014 | Frankrijk, Arès

Na een goed ontbijt haalden we eerst een stempel op het gemeentehuis. We vonden het vandaag de mooiste fietsdag tot nog toe. Schitterend fietsweer om langs de kust te fietsen. Bijna 100 km fietspad. Prachtig duingebied en het laatste stuk uitgestrekte bossen. We dachten dat we nooit meer in de bewoonde wereld kwamen. Pas tegen 17.30 uur kwamen we in het dorp Arès. Omdat hier weinig overnachtingsmogelijkheden zijn, hebben we de eerste de beste mogelijkheid aangegrepen.

• 13 Mei 2014 - 10:38

Hugo Jak:

Jullie verslaglegging haalt bij ons veel herinneringen op. Neem de tijd en blijf eindeloos genieten van jullie samenzijn, de overweldigende natuur en de interessante ontmoetingen.
    Bon Camino den hartelijke groet vanuit Elsloo !!!

• 13 Mei 2014 - 16:08

Jan:

vanaf nu kan het alleen maar mooier worden.
    straks het hoogste duin van Europa, moet je zien! en de prachtige steden die je gaat zien.

• 13 Mei 2014 - 17:51

Chiel En Anne:

Hallo Doortje en Anton, wat een heerlijk traject moet dat geweest zijn. 100 km langs de kust! En mooie foto's. Doet de fiets het goed? Trapt Doortje goed mee achterop? Heel veel plezier nog en tot later!