Samenvatting week 3 - Reisverslag uit Soulac-sur-Mer, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu Samenvatting week 3 - Reisverslag uit Soulac-sur-Mer, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Samenvatting week 3

Blijf op de hoogte en volg anton

12 Mei 2014 | Frankrijk, Soulac-sur-Mer

We hebben de afgelopen week ongeveer 500 km weggetrapt en in totaal zitten we nu op 1500 km.Het weer was een beetje afwisselend zon en regen. De adressen waar we de nacht doorbrengen zijn ook erg afwisselend met soms interessante ontmoetingen. Ook onderweg reageren de mensen soms heel spontaan, vooral de tandem valt op. We krijgen heel veel reacties op ons verslag, die we met aandacht en plezier lezen. Het is voor ons helaas onmogelijk om er op te reageren.

• 12 Mei 2014 - 12:41

Joke:

Heerlijk dat jullie nu de kust hebben bereikt, kun je eindelijk in zee springen na zo,n dag fietsen...heerlijk.
    Geen last van zadelpijn, kramp en andere ongemakken? Ook geen moeite om overnachtingsadressen te vinden?

Bijzonder dat jullie nog tijd kunnen vinden om steeds iets te schrijven, leuk voor ons allen...
    Zo kunnen we nagaan waar jullie zijn, al een heel eind op weg dus;-)
    zitten jullie op schema of hou je je daar niet aan?

Het voordeel van de kust is ook dat je heerlijke fruit de mere en moules mariniere kunt eten!
    Als je er van houdt natuurlijk....

Wij zijn weer terug van een prachtig weekje italie met mooi weer en omgeving, uitzicht op besneeuwde bergen en het meer. Ik heb iedere dag heerlijk kunnen zwemmen, dat is genieten daar... (jan mist wat, die zwemt niet in water onder de 25 C )

Overmorgen hebben wij een bruiloft in Lisse, Ferry gaat trouwen( zoon van Ad en El)

Hou je taai, Joke en groet van Jan

• 12 Mei 2014 - 13:14

Tineke Monderman.:

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben en dat alles voorspoedig gaat zoals jullie geplend hebben. Gezina is vandaag vertrokken en begint morgen te lopen, toch wel benieuwd naar jullie verhalen.hier is alles oke. Veel fiets plezier voor de komende tijd.lieve groet tineke.

• 12 Mei 2014 - 14:45

Gerard&trees :

Wat gaan jullie goed zeg.grappig dat je zowaar door de duinen van julianadorp fietsen. Haha gaan we zeker doen deze zomer met zijn vieren.Gaat goed hier minder pijn die kaarsjes van jullie doen me goed. En ik had een geweldige moederdag.
    Het weer wordt beter dus goede vooruitzichten.
    Heel veel succes geniet.
    Liefs van ons G en T

• 12 Mei 2014 - 15:06

Marieke:

Al 3 weken onderweg en over de helft! Super! Ga zo door! We zijn trots op jullie. Wat een goed idee dit ;-). Zo kunnen we jullie op de voet volgen en kunnen jullie meteen alle mooie ontmoetingen en andere anekdotes vertellen. Succes en geniet! Liefs van ons.

• 12 Mei 2014 - 20:31

Rit En Co:

Wat leuk om jullie te volgen.Al over de helft .Wat een prestatie. Gr.Co en Riet.