Zaterdag 10 mei - Reisverslag uit Saintes, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu Zaterdag 10 mei - Reisverslag uit Saintes, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Zaterdag 10 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

11 Mei 2014 | Frankrijk, Saintes

Wij hadden het idee, dat wij met z'n tweeën in de grote abdij waren. Geen mens gehoord en gezien. Vertrokken naar Saintes. Fietsenmaker gezocht om de kettingen schoon te maken en naar de remblokjes te kijken. Net na 12.00 uur arriveerden we. Fietsenmaker was met lunchpauze. Twee uren gewacht. Toen de goede man bij z'n zaak kwam bleek hij alleen scooters te repareren. Hij gaf ons een adres aan de andere kant van de stad. Inmiddels regende het aardig. Maar zowaar, bij die echte fietsenmaker lukte het. Het was inmiddels 15.30 uur geworden en we hadden weinig zin in de regen verder te fietsen. We zochten de refuge op, maar daar konden we pas om 16.00 uur terecht. Dus weer wachten en nu in de regen. Met z'n drieën hebben we daar de nacht doorgebracht. In een soort woonkeuken stonden drie stapelbedden. Prima geslapen. De Nieuw-Zeelandse, Suzan, verhuisde met matras en al naar het halletje, omdat ze bang was dat wij zouden snurken of zo!!

• 11 Mei 2014 - 21:29

Marieke:

"ofzo"??? Wat aardig van Suzan dat ze jullie samen liet slapen! Veel gewacht dus zaterdag.

• 12 Mei 2014 - 08:53

Nynke:

hahaha Marieke, maar mam ik zie gewoon oma zitten op die foto.
    Klinkt als een mindere dag.