Zondag 11 mei - Reisverslag uit Soulac-sur-Mer, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu Zondag 11 mei - Reisverslag uit Soulac-sur-Mer, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Zondag 11 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

11 Mei 2014 | Frankrijk, Soulac-sur-Mer

Suzan uit Nieuw-Zeeland uitgezwaaid. Afwas gedaan en de refuge afgesloten. Om 9.00 uur vertrokken met dreigende luchten. Regenkleding aan en uit tot de middag. Grote kale golvende vlakte over gestoken, met harde tegenwind, naar Royan. Om 14.00 gingen we op de veerboot de Gironde monding over naar Pointe de Grave. Door gefietst naar Soulac-sur-Mer. Over mooi fietspad door de duinen en langs de kust. We waanden ons in de duinen van Julianadorp.

• 11 Mei 2014 - 20:11

Marieke:

Geen rustdag vandaag? Mooie foto's! Wij zijn daar ook wel eens geweest. Hopelijk wordt het bij jullie ook mooier weer. Liefs van ons.

• 11 Mei 2014 - 20:57

Monique Uit Merchtem:

Wij volgen jullie op de voet , kijken op de kaart waar jullie al zijn, 3 weken op de fiets bravo al halfweg ??
    spijtig van het slechte weer, het zal wel beter worden

Groetjes
    monique et eduard Merchtem Belgie

• 11 Mei 2014 - 21:15

Marieke:

Nu snap ik waarom jullie geen rustdag hadden vandaag, dat was zaterdag al haha.

• 11 Mei 2014 - 21:38

Jan Willem & Sonja:

Het is nog maar ruim 2 weken geleden dat jullie in Dongen waren en nu zitten jullie al ver in Frankrijk. De verhalen volgend gaan jullie goed! We vinden het leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's te kijken. Jammer van het slechte weer, het is hier net herfst! Hopen dat het snel opknapt. Veel succes en vooral veel plezier met het vervolg van de tocht. Geniet van al het mooie om jullie heen en de bijzondere ontmoetingen. Bon camino!

• 12 Mei 2014 - 08:52

Nynke:

Wat een mooie foto's! De natuur is prachtig en wat een bijzondere boom.