5 mei - Reisverslag uit Saint-Hilaire-la-Gravelle, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu 5 mei - Reisverslag uit Saint-Hilaire-la-Gravelle, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

5 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

07 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Hilaire-la-Gravelle

Bij het vertrek uit Chartres hebben wij ons aangesloten bij Wim en Ton uit Monster en Tine uit Turnhout België. We hebben de gehele week prachtig zonnig weer gehad. Op de markt in Bonnevalle gebraden wild gegeten. Ondertussen zwom er een dikke muskusrat voorbij. In Chateaudun even heerlijk op een terrasje gezeten voor iets verfrissends. Klokslag vijf uur meldden we ons op het adres in Hilaire la Gravelle. Heerlijk gefietst langs de Loir. Diverse malen deze rivier gekruist. Op het adres werden we verwelkomt met een kikkerconcert.
Door de vele gedenktekens van de oorlogen in de dorpen waar we doorheen fietsten, gingen onze gedachten ook uit naar de Dodenherdenking en Bevrijdingsdag in Nederland.