Samenvatting week 2 - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu Samenvatting week 2 - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Samenvatting week 2

Blijf op de hoogte en volg anton

04 Mei 2014 | Frankrijk, Chartres

Lekker gefietst. Kleinere etappes vanwege de klimmetjes. Do 1 mei fikse regenbuien, verder de gehele week prachtig fietsweer. Deze week 460 km weggetrapt.

Zondag 4 mei 2014.
De zondag begon net als doorgaans in Zorgvlied al vroeg. Het ontbijt was van 7.00 tot 8.30. In de kathedraal hebben we de Gregoriaanse mis bijgewoond. Na de mis in het centrum koffie gedronken en wat rondgewandeld. Na de middag in het park aan de oevers van de Eure gezeten en gelegen. Zelfs een dutje gedaan.
We zijn goed uitgerust voor het volgende traject: Chartres-Tours.
Robert-Simon, een lid van het Duitse koor, is in 2011 van San Sebastiaan naar S.d.C. gelopen. Hij heeft ons foto's laten zien en vertelde over zijn belevenissen. We hebben zelfs nog Pools met hem gesproken. Zijn ouders zijn afkomstig van Katowice.
We komen steeds meer in de sfeer van de Camino. Inmiddels zijn er vijf fietsende pelgrims aangekomen bij de jeugdherberg.

• 04 Mei 2014 - 22:46

Jan Smit:

Goed bezig Doortje en Anton. Vandaag is Jos ook vertrokken. Ineke fietst de eerste dagen met hem mee. Ben ook met hen meegefietst tot Heerde en daarna ben ik doorgefietst naar onze dochter Gitty in Deventer. Jos en Ineke zijn uiteindelijk gestopt in Garderen. Veel succes verder.

• 05 Mei 2014 - 15:27

Marieke:

Gister een rustdag gehad en nu weer lekker op de fiets. Hadden jullie ook ontwenningsverschijnselen? Kramp en zo? ;-). Hopelijk hebben jullie vandaag weer een fijne dag gehad. Hier alles ok. Liefs van ons.