woensdag 28 mei - Reisverslag uit Sarria, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu woensdag 28 mei - Reisverslag uit Sarria, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu

woensdag 28 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

28 Mei 2014 | Spanje, Sarria

's Ochtends vertrokken met een miezerig regentje dus toch maar de regenpakken aan, voor de beklimming van 680 naar 1300m. Met pijn en moeite naar boven gezwoegd (in 5 uur, met een koffiepauze) en in vliegende vaart van 60 km. per uur weer naar 600 mtr. Hardnekkige mist en regen. In Cebreiro een lekkere kom soep gegeten. Twee uur was het droog, dus regenpakken uit. Koffie gedronken in een bushokje en meteen barstte een regenbui los. Een Duitser (uit Dresden) kwam ook in het bushokje schuilen en samen hebben we koffie gedronken. Wij zijn tot Sarria gegaan en hebben daar een albergue Credencial gevonden. We hebben nog zo 'n 125km. naar Santiago te gaan en we hebben er nog steeds zin in.

• 28 Mei 2014 - 19:47

Riet Tolboom:

Jullie gaan als een speer.Nog 2 dagen en dan zijn jullie er al.
    Wat een prestatie. en wat een mooie foto"s.
    Gr.Co en Riet.

• 28 Mei 2014 - 20:16

Peter:

Pfff. Knap hoor. Top prestatie.
    Hier alles ok. Alleeen k weer.
    Liefs en groetjes van Peter, Lisa, Tim, Rick en Jasper

• 29 Mei 2014 - 09:07

Maartje-Hugo:

Vrijdagochtend fietsen jullie het plein voor de kathedraal op. Het zal jullie een overweldigend gevoel geven.
    Laat het heerlijk over jullie heen gaan en pink een traantje weg !!Petje af voor de snelheid waarin jullie het gedaan hebben. Drink er een dik verdiend mooi glas op !! Even bijkomen en dan door naar km.paal 0.00 in Finisterre. Ook voor de laatste kilometers "bon camino"