dinsdag 27 mei - Reisverslag uit Las Herrerías, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu dinsdag 27 mei - Reisverslag uit Las Herrerías, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu

dinsdag 27 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

27 Mei 2014 | Spanje, Las Herrerías

Gisteren was het hoogste- en hoogtepunt Cruz de Ferro. De uit Zorgvlied meegebrachte stenen hebben wij bij het kruis gelegd. Een last minder. Het blijft een feest iedere dag op de tandem te stappen. Vanuit de Albergue ging het direct naar beneden met een lange, lastige en steile afdaling van ongeveer 10 km.; richting Ponferrade. We fietsten op de oude autoweg richting bergen. De nieuwe snelweg, met hoge viaducten liep bovenlangs. Wij zijn begonnen aan de 30 km. lange beklimming van de Cebreiro (1300 m).
Halverwege vonden we een hotelletje in het dorp Las Herrerias de Valcarce.

• 27 Mei 2014 - 20:48

J:

anton ziet er wel een beetje vreemd uit op die foto
    en
    dragen jullie die helm dag en nacht?
    Ben wel benieuwd hoe jullie nu naar de climax toewerken. dat komt nu toch wel akelig dichtbij.
    Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar dat moment, maar dat je tevens beseft dat het dan afgelopen is.
    In ieder geval blijf genieten. Top dat het iedere dag weer zo goed met jullie gaat.

• 27 Mei 2014 - 21:38

Mg:

Als jullie maar niet in een gat vallen, als de reis ten einde is. Je kunt altijd nog te voet terug, al zal het thuisfront dat niet leuk vinden! Ik ben wel nieuwsgierig wie die "j" van hierboven is eigenlijk, jvo te b? Maar goed, weer "on topic", zoals dat heet.
    Super dat jullie iedere dag genieten. Back to basic is zo gek nog niet. En fijn dat de samenwerking op de tandem goed verloopt.
    Lieve groet,
    mg te g