Zondag 18 mei - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu Zondag 18 mei - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Zondag 18 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

19 Mei 2014 | Spanje, Los Arcos

Tijdens het diner zaterdagavond werd in de Auberge op 3 schermen gekeken naar een voetbalwedstrijd (Barca-Atletico M). De Spanjaarden gingen geheel in de wedstrijd op. Zoals gebruikelijk vertrokken we rond 9.00 uur. Een lange klim naar Maneru. In Villatuerta raakten we verzeild in de start van een wielerronde. We werden met gejuich en applaus begroet toen we het klimmetje naar de start namen.
Het was weer een SUPERdag. Warm, ongeveer 30 graden. Maar goed vol te houden.
Hoe geweldig is het om op een zondagmorgen de top van een berg te bereiken en te genieten van het uitzicht en de stilte, die alleen door het gezang van de vogels wordt onderbroken. We hebben het deze zondag rustig aan gedaan. Rond 14.30 uur hebben we ons aangemeld voor een slaapplaats inde refuge van Los Arcos.

• 19 Mei 2014 - 19:04

Riet Tolboom:

Jullie paste prima bij die groep.Gr.Riet.

• 19 Mei 2014 - 19:48

Tineke Monderman:

Dag Anton en Doortje. Fijn dat jullie nog zo vol goede moed zijn ,en dat jullie alle dagen zo genieten van alles om je heen. Gezina heeft een zware week gehad met al dat geklim, het viel haar tegen . Deze week zal het gemakkelijker zijn volgens de leiding. Hebben jullie geen last van al die heuvels ? Ze vindt het wel heel mooi en heeft het dan ook erg naar de zin. Ik denk wel dat jullie heel anders bezig zijn.ben erg benieuwt naar jullie verhalen. Ik wens jullie nog een hele fijne fietstocht naar jullie einddoel Santiago de Compostella. Lieve groet Tineke Monderman

• 19 Mei 2014 - 22:35

Joke En Jan:

Topprestatie op de toppen, dubbel genieten....
    Groet Joke en jan

• 20 Mei 2014 - 10:22

Peter:

Wanneer jullie in Italië waren geweest zou ik geloven dat jullie aan de giro meededen.haha
    Het schiet al mooi op.
    Groeten van ons allen en van Rita Mous en haar man.