Belevenissen van zaterdag 17 mei - Reisverslag uit Obanos, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu Belevenissen van zaterdag 17 mei - Reisverslag uit Obanos, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Belevenissen van zaterdag 17 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

17 Mei 2014 | Spanje, Obanos

Om 8.00 uur moest iedereen van de refuge in Roncesvalles vertrokken zijn. De deuren gingen op slot. Toen we in Puente la Reina wilden douchen, kwamen we tot de ontdekking dat we onze grote handdoeken in Roncesvalles hadden laten liggen.
De kleine handdoeken hadden we net vrijdag per post teruggestuurd. Voor vandaag hebben we een paar gehuurd. Maandag maar kijken of ergens een soort Wibra is. De dag was verder weer top. Voor de lezer wellicht eentonig; voor ons geweldig. Dwars door Pamplona gefietst. Een paar lange klimmen en mooie afdalingen in een open landschap. Onderweg hadden we een mevrouw aangesproken die Engels sprak. Ze reserveerde voor ons een plek in een Auberge in Puente la Reina.

• 18 Mei 2014 - 11:06

Fam. Schipper:

Zitten op dit moment te genieten van koek met rozijnen op ons met zon overgoten terras.Volg jullie verslag en natuurlijk dat van Jos iedere dag met veel interesse omdat alles voor ons zo herkenbaar is goede reis en bon Camino p/s net buiten Estella links is een klooster met daar tegenaan een wijnhuis gesitueerd kun je als compensatie gratis wijn uit de muur halen er zit daar n.l. een kraantje waar geen water maar wijn uit komt de andere kraan geeft bronwater! Leuk voor een foto en een bidon gevuld met wijn groeten uit Tuk Fam. Schipper (tuk)

• 18 Mei 2014 - 21:22

Trees:

;-)). Ja zogaat dat altijd nooit nodig maar je doet het weg en jawel je hebt het nodig.
    Wat is het toch geweldig dat jullie zo genieten.machtig mooi.
    Volgend jaar gaan we met zijn vieren.
    Liefs van ons G en T