Woensdag 21 mei - Reisverslag uit Agés, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu Woensdag 21 mei - Reisverslag uit Agés, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Woensdag 21 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

21 Mei 2014 | Spanje, Agés

Het wordt steeds gekker. Vanmorgen moesten we al om 7.45 uur wegwezen. Onder bewolkte hemel en goede temperatuur ging het richting Belorado. Daar schuilden we voor een regenbui in een bar.
We hadden het ons zelf niet gemakkelijk gemaakt vandaag. De kortste weg nar Burgos is de N120. Echter erg druk met zwaar verkeer. Wij kozen voor de toeristische route. Wel met 3 beklimmingen van rond 1000 m. En een zeer straffe westenwind (tegen dus). Mooie dreigende luchten. Maar van regen is het niet echt meer gekomen. Weer prachtige velden met peulen en granen.
Ons plan was te overnachten in de refugio van San Juan de Ortega. Maar van een Amerikaanse hoorden we dat het daar niet zo fris was. Op haar advies zijn wij doorgefietst naar Ages; 3 km noordelijker.
In Albergue "El Pajar de Ages" ( "De Stal van Ages"), vonden we twee prima bedden.

• 21 Mei 2014 - 19:43

Marieke:

Iedere avond wordt het kaartje er even bij gepakt om te zien waar jullie al zijn. "Ze zijn er bijna! Nog maar een klein stukje!" Als het oudste kleinkind weer thuis is van schoolreis zal ik haar de foto laten zien, zal ze wel leuk vinden! Gelukkig hebben jullie toch nog een goed, frisser onderdak kunnen vinden. Geniet van het mooie Spanje en succes! Liefs van ons.