dinsdag 20 mei - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu dinsdag 20 mei - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu

dinsdag 20 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

20 Mei 2014 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

We namen hartelijk afscheid van Ana en haar dochter Stephanie, die uitstekend Engels sprak, van Albergue San Martin. Er waren verder geen gasten. Het was heerlijk rustig na een paar overvolle refugios. We hadden nog steeds mooi fietsweer. De wegen slingerden zich door onmetelijke, nog groene, graanvelden en wijngaarden. Van dorp naar dorp gefietst met op de voorgrond de machtige, met sneeuw bedekte top, berg San Lorenzo; 1300 m.
We overnachten in de pelgrimsalbergue Casa del Santo in de plaats met de mooie naam Santo Domingo de la Calzada.

• 20 Mei 2014 - 20:59

Grietsje En Sipke:

Het zit jullie volgens ons wat het weer betreft steeds erg mee dat maakt het extra fijn. Wat zijn de vijgen al groot. Ook hier zijn de temperaturen geweldig. Maar het schijnt niet van lange duur te zijn. We wensen jullie een prettige voortzetting we blijven volgen. Nog even doorztten in de bergen.
    Een warme groet S&G.