zondag 25 mei - Reisverslag uit Astorga, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu zondag 25 mei - Reisverslag uit Astorga, Spanje van anton gaastra - WaarBenJij.nu

zondag 25 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

25 Mei 2014 | Spanje, Astorga

Gisteravond zagen we Luuk, de Belg, in de stad. We aten samen wat in de prachtige binnenstad van Leon. Schitterend centrum met veel bezienswaardigheden. Veel flanerende Spanjaarden.
Na de Mesa vlakte kwamen we vanmorgen in het golvende landschap van Galicie. In de verte doemen de bergen alweer op. We fietsten door historische dorpjes zoals Orbigo.
We fietsten van een stuk van ongeveer 5 km over een zandpad met veel steenslag; een zogenaamde kiezelweg. Gelukkig zijn we dat pad goed doorgekomen.
We weten dat het einde van de Camino in zicht is. Het is echter nog iedere dag een feest om weer verder te trekken. We genieten ontzettend van een bekertje koffie met een stukje stokbrood, zittend in de berm, omringd door de natuur.

• 25 Mei 2014 - 21:55

J:

Geniet er maar van. Voor je het weet zit je weer in het strakke regiem.
    Henk brengt volgende week een boek uit over zijn belevenissen tijdens zijn pelgrimage.
    Veel plezier met de laatste loodjes en groeten van ons allemaal.

• 26 Mei 2014 - 18:53

Trees:

Doe het rustig aan mensen geen tijd voor haast, maar wat heb ik een bewondering voor jullie. Wij allemaal hier petje af als ik drie petten ophad deed ik ze alle drie af.
    Nog heel veel genieten geweldig over een paar dagen op dat plein te mogen staan.
    Helaas staan wij daar niet maar we zijn in gedachten bij jullie.
    Dikke kus en nog 1 van ons G en T