Van Belgie naar Frankrijk - Reisverslag uit Rumegies, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu Van Belgie naar Frankrijk - Reisverslag uit Rumegies, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Van Belgie naar Frankrijk

Blijf op de hoogte en volg anton

28 April 2014 | Frankrijk, Rumegies

Tijdens het ontbijt, kwamen we erachter dat we met een predikante uit Leiden en met een onderwijsstel uit Tilburg zaten.
We logeerden met z'n vijven in de jeugdherberg. Doortje en ik sliepen in een 6personskamer, dus alle ruimte.
We vervolgden onze tocht langs de Dender. Verderop ging het langs de Schelde. In Rongy de prachtige kerk bekeken en voor alle mensen die met ons meeleven een kaarsje opgestoken.
Om vijf uur in Rumegies aangebeld bij een chambre d'hotes. Prachtige oude boerderij met een schitterende tuin. Onderweg gesproken met twee andere Santiago-gangers op de fiets. We zijn vandaag 75 km opgeschoten.

• 28 April 2014 - 20:07

Grietsje En Sipke:

Dat schiet snel op. Het lijkt ons tot nu erg gezellig.
    We kijken elke dag uit naar het volgende verslag.
    We wensen jullie voor morgen een mooie etappe toe.
    G&S.

• 28 April 2014 - 20:32

H&M:

We rekenen nu iedere dag op een verslag. Leuk om te lezen en op het kaartje te kunnen zien waar jullie precies zijn. Veel plezier en een goede reis verder morgen.

Liefs van ons

• 28 April 2014 - 23:20

Harry En Anneke :

Nou jullie zijn wel echte doorzetters hoor.al weer 75 km.
    Fijn dat jullie zo mogen genieten van deze tocht en ook ons deelgenoot maken.
    Elke morgen ligt de Ipad op de tafel en onder het genot van een kopje koffie bekijken we de route om te zien waar jullie zijn.
    Fijn te weten dat er ergens over de grens een kaarsje voor ons brand.
    We wensen jullie voor morgen opnieuw een fijne fietsdag toe.
    Groetjes H.& A.

• 29 April 2014 - 00:03

Peter:

Knap hoor 3 x de 11 stedentocht in ong . 1 week. Respect.
    Ga zo Door. We denken aan jullie. Hier is alles ok.
    Gr en een kus van ons.

• 29 April 2014 - 08:48

Tineke:

Fijn dat alles naar wens verloopt, ik lees elke dag jullie bericht en volg jullie dan ook op jullie pad. Bedankt voor het branden van de kaars, teken dat jullie ook aan ons denken het thuisfrond. Ik hoor jullie niet over het weer of harde wind. Volgende keer misschien.

Lieve groet Tineke.

• 29 April 2014 - 10:24

Treesgerard:

Bedankt zo'n kaarsje wat daar voor ons allemaal brand,
    wij gaan zo gauw ik kan naar schagen mijn kapelletje,om voor jullie een kaarsje te branden.
    Overigens branden we hier voor jullie een kaarsje.
    Dikke kus G en T

• 29 April 2014 - 12:16

Joop:

Respect. Mooi om te lezen hoe de reis en het doel, het doel van de reis zijn! Geniet ze en heel veel plezier toegewenst. In gedachten fiets ik mee, groet Joop