24 april - Reisverslag uit Dongen, Nederland van anton gaastra - WaarBenJij.nu 24 april - Reisverslag uit Dongen, Nederland van anton gaastra - WaarBenJij.nu

24 april

Blijf op de hoogte en volg anton

24 April 2014 | Nederland, Dongen

Na een hartelijk afscheid van Gertrude eerst een paar boodschappen gedaan
en toen op de fiets richting Breda. Eerst noog een beetje fris, maar allengs werd het warmer. Door een prachtig rivieren gebied en vaak met de pont over.
Op een gegeven moment moeten we even overleggen waar we gaan overnachten en houden we een fietser aan, om te vragen waar we precies zijn. Dieman )Jan Willem)' heeft zelf de tocht naar Santiago gelopen en nodigt ons uit om bij hem thuis te overnachten. Hij belt even zijn vrouw om haar te waarschuwen dat hij een paar gasten meeneemt en zo fietsen we achter hem aan. Wat een gastvrijheid.

• 24 April 2014 - 22:40

Trees:

Wat een verhaal wat een gastvrijheid,ja je komt de mensen gewoon tegen .
    Prachtig dikke kus van ons hier g en t

• 24 April 2014 - 23:16

Jan Smit:

Er zijn nog nog veel geweldige mensen op de wereld. Succes!

• 25 April 2014 - 07:25

Marieke:

Geweldig! Wat een mensen komen jullie tegen. Geniet ervan. Xxx

• 25 April 2014 - 07:52

Jan Willem En Sonja:

Wij genieten er ook van om pelgrims te mogen ontvangen. Heerlijk om naar alle verhalen en ervaringen te luisteren. Het was erg gezellig! Wij wensen jullie een fijne tocht met veel mooie ontmoetingen en momenten. We gaan jullie volgen! Hartelijke groeten van JW en Sonja

• 25 April 2014 - 19:44

Peter:

Wat een gastvrijheid. Helemaal mee top . Straks een hoop kennissen/ vrienden erbij.

• 25 April 2014 - 21:00

Grietsje En Sipke:

Wat een mooi verhaal. Gelijk hebben jullie er ook weer een paar volgelingen bij. Nog even en jullie zij het land uit. Warme groet uit Ureterp.

• 26 April 2014 - 13:44

Nynke:

Dat zijn toch wel de mooie verhalen en de mooiste moment waar je straks op terug kijkt. Wat leuk zeg!
    Dikke kus.