Fietstocht Zorgvlied, Drenthe naar Santiago d C. - Reisverslag uit Zorgvlied, Nederland van anton gaastra - WaarBenJij.nu Fietstocht Zorgvlied, Drenthe naar Santiago d C. - Reisverslag uit Zorgvlied, Nederland van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Fietstocht Zorgvlied, Drenthe naar Santiago d C.

Blijf op de hoogte en volg anton

13 April 2014 | Nederland, Zorgvlied

De voorbereidingen voor de reis zijn in volle gang in Zorgvlied, Drenthe. Gisteren met bepakking naar Gasselte gefietst, vanmiddag weer terug naar huis. Komende week de laatste voorbereidingen en dan kunnen we gaan.

• 13 April 2014 - 13:35

Marieke:

Nog 1 week en dan...... Succes met de laatste voorbereidingen! Liefs

• 14 April 2014 - 11:51

Chiel En Anne:

We hebben gisteren jullie superfiets mogen bewonderen. Daarmee gaat het zeker lukken! Heel veel succes en plezier!!!

• 15 April 2014 - 09:26

Nynke:

Lieve pa en ma, de laatste dagen thuis en dan eindelijk na al die voorbereidigen is het zover.
    Wij wensen jullie een hele mooie reis toe geniet ervan en doe voorzichtig! Tot maandag. x x x

• 20 April 2014 - 17:37

Joke En Jan :

Ja, morgen is de dag!
    Goede reis, Jan & Joke

• 20 April 2014 - 22:11

Hiske:

Hallo anton en doortje!! Wat een geweldige reis zeg. Ik ben heel benieuwd naar jullie reis en zal jullie via deze site wel in de gaten gaan houden! Goede reis, groetjes hiske

• 21 April 2014 - 11:37

Henk Kleijberg:

Wij wensen jullie een mooie en goede reis ,geniet ervan ,ook al zit het soms tegen
    groet henk Kleijberg