Donderdag 15 mei - Reisverslag uit Ostabat-Asme, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu Donderdag 15 mei - Reisverslag uit Ostabat-Asme, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Donderdag 15 mei

Blijf op de hoogte en volg anton

15 Mei 2014 | Frankrijk, Ostabat-Asme

Gisteravond heerlijk gegeten, met de Vlamingen Luuk en Glenn, van de door ons gemaakte warme maaltijd. Vanmorgen vroeg haalde Luuk voor ons de ingrediënten voor het ontbijt. Negen uur zaten we op de fiets en reden we Dax uit met de Belgen. Een eind buiten Dax namen we afscheid van hen, omdat zij een andere route volgen.
Deze dag was wederom een topper. Warm weer; 27 graden.
Op een gegeven moment zagen we de bergen opdoemen. Ze kwamen steeds dichterbij. Het besef dat we daar overheen zullen moeten, maakte ons een beetje zenuwachtig. We zijn vandaag gekomen tot op 20 km van St.Jean Pied de Port; Ostabat. Na wat heen en weer geschuif van bedden hebben we een slaapplaats kunnen krijgen in een groepsgite. We slapen wel gescheiden op verschillende kamers.

• 15 Mei 2014 - 20:55

Marieke:

Geen berg te hoog voor jullie toch? :-) Dat kunnen jullie!! Een nachtje gescheiden slapen, tja.....dat is nog eens afzien! "De door ons gemaakte warme maaltijd". Heb jij geroerd pap? Mooie foto's weer. Een goede nachtrust gewenst en morgen fris en fruitig de bergen op! Liefs van ons.

• 16 Mei 2014 - 21:03

Kleijberg:

Ja nu word het spannend ,als je erover bent denk je ,och dat viel toch nog wel mee.de ibaneta over is mooi om te doen wel zwaar maar bij de kapel heb je een tevreden gevoel
    sterkte en veel plezier