Voorbij Parijs! - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu Voorbij Parijs! - Reisverslag uit Chartres, Frankrijk van anton gaastra - WaarBenJij.nu

Voorbij Parijs!

Blijf op de hoogte en volg anton

03 Mei 2014 | Frankrijk, Chartres

Prachtig mooi fietsweer gehad vandaag. En ook nog als toegift een oostelijke wind in de rug.
We fietsten vandaag van dorp naar dorp in een schitterend golvend landschap. Onderweg zagen we mooie oude gebouwen. Na ongeveer 75 km zijn we om ongeveer vijf uur aangekomen bij de jeugdherberg van Chartres. We dachten eerst dat we de enige gasten zouden zijn, maar langzaam komen er meer binnendruppelen.
We hebben hier twee nachten geboekt. Morgen willen we op ons gemak de oude binnenstad bekijken.

• 03 Mei 2014 - 20:41

Hugo - Maartje:

Uit de verslagen lezen wij dat het jullie goed gaat. Heerlijk denken bij het lezen van e.e.a. aan onze wandeltocht 3 jaar geleden.Blijf gezond, neem de tijd en geniet van alle byzondere ontmoetingen maar bovenal van elkaar !! Ultrea me... en bon camino, vanuit Elsloo

• 03 Mei 2014 - 21:23

Wim En Lida:

Wat fijn om te horen dat het goed met jullie gaat en dat het weer zo mee werkt. Geniet morgen maar van jullie rustdag en maandag weer fris op weg naar weer een stukje dichter bij jullie einddoel.
    Heel veel groetjes vanuit Reeuwijk.

• 03 Mei 2014 - 22:53

Nynke:

Hoi pa en ma,
    Dit wordt morgen jullie eerste rustdag zeker?
    Geniet ervan. Dikke kus van ons allemaal. X x

• 04 Mei 2014 - 11:37

Trees:

Hé lieve Door en Anton even een rustdag goed zo dat moet ook, niemand die je op de hielen zit en nu lekker genieten van het dorpje. En greppels vermijden a.u.b ;-)))
    Wat is het toch mooi zo'n tocht en wat ontmoeten jullie veel mensen gaaf hoor, ik had het wel een beetje gedacht, als je over zo'n tocht leest, lees je het altijd weer zoveel mensen ontmoeten ze,nu bij jullie ook weer,
    Fijne dag vandaag en natuurlijk voor morgen weer mooie tocht wij blijven jullie volgen.
    Dikke kus van ons G en T